fredag den 12. marts 2004

Ah, endelig weekend...

..og så er det en af den slags weekender, hvor jeg slet ikke kan holde ”fri” *G*

Hele den pukkelryggede kommer til middag i morgen – jeg elsker at være sammen med min familie – og glæder mig også til at kokkerere for dem, og nej vil ikke skrive menuen her, da det er muligt de læser med, så den må vente til det er overstået :o)

Efter indtagelsen af den forhåbentlig vellykkede middag, skal vi til Falkoner Scenen og opleve ”Lady Salsa”, et cubansk show, med masser af latin-rytmer, så vidt jeg er orienteret :o)

Men altså.....sådan en fredag eftermiddag er det SIDSTE jeg har lyst til, altså at fare rundt og rydde op og gøre rent *GG*

Men – er nødt til det.....for jeg kan godt se, at vi slet ikke kan sidde ved mit spisebord, før jeg får det ryddet – i løbet af en uge får jeg lagt RIGTIG mange papirer, bøger etc. fra mig lige på det bord....og støvsugeren har heller ikke været fremme før sidste weekend....så altså.....jeg bliver nødt til det – men først trænger jeg lige til at slappe lidt af......så det vil jeg gøre med besvarelsen af nogle spørgsmål jeg fandt hos Liselotte, som igen fandt dem hos Splejsen.  

1. Hvor befinder du dig lige nu?På min gamle grå kontorstol, foran min PC. Stolen er måske ikke den allermest komfortable kontorstol, der er fremstillet....men den har været min fars!  

2. Hvad har du på af tøj?Jeans, sort striktrøje og lammeskindsfutter :o)  

3. Foretrækker du skov eller åbne vidder?Åbne vidder, men en skovtur kan nu også være hyggelig.

 4. Telt eller sommerhus?Sommerhus, hvis det vel og mærke er med alle moderne faciliteter, ellers hotelværelser.

 5. Har du nogensinde været i Stockholm?Nej.

 6. Hvad skulle du dér?Altså, har jo ikke været der *G* og tror ikke jeg tager dertil nogensinde, Malmö er noget tættere på :o)

 7. Hvornår fik du dit første hul i tænderne?Da jeg var 14.  

8. Havde du bøjle på tænderne som barn?Ja, sådan en ganebøjle, der skulle udvides en gang om ugen.

 9. Har du nogensinde været i avisen?Nej 10. Hvad handlede det om??  

11. Så du programmet 16½ torsdag aften?Nej  

12. Hvad synes du om weblog-indslagene?Har ikke set indslaget.

13. Hvad skal du lave i eftermiddag/aften?Gøre rent :o(....lave forretten til i morgen og dernæst slappe af på BattleNet.  

14. Hvor mange bedsteforældre har du tilbage?Ingen. De sidste (mormor og farfar) døde, da jeg var 14.  

15. Har du nogensinde været til bankospil?Ja, og vandt 1 rullepølse og 1 spegepølse *G*  

16. Har du nogensinde vundet en større konkurrence?Vandt en gang en værktøjskasse i en konkurrence i MCRevy. Har værktøjskassen endnu :o)

 17. Hvad fik du at spise til morgenmad i dag?2 stk franskbrød med ost og peberfrugt. Har ikke spist noget siden, men laver nok lidt ekstra af forretten til i morgen, så jeg får noget aftensmad og desuden lige kan smage, om den er god nok *G*

18. Hvis du skulle begå selvmord, hvordan ville du så gøre det?Aner det ikke.  

19. Hvad er det længste, i afstand, du har været væk fra Danmark?Grækenland

 20. Hvad er det længste, i tid, du har været væk fra Danmark?10 måneder (Grækenland)

 21. Synes du, at spg. 18 er et langt ude sygt spørgsmål? Næ.  

22. Hvis din mor kom uanmeldt på besøg lige nu, ville du så have det helt fint med at byde hende indenfor?Nej – ikke før jeg har fået fjernet det værste rod – og det gælder ikke kun min mor, men ALLE uanmeldte gæster *G*  

23. Hvilken side er din startside?http://www.battle.net  

24. Var du i bad i morges?Nej, går i bad om aftenen.  

25. Skal du til et fredagsbar-arrangement i aften?Nej. 26. Tror du på reinkarnation?Ja.  

27. Har du nogle fobier? Klaustrofobi, bryder mig heller ikke om edderkopper og andre ”klamme” insekter.  

28. Har du et foretrukkent stamsted i byen?Nej. Har ikke været i byen i flere år.  

29. Har du nogensinde brækket en knogle?Nej – kun haft forstuvet en lillefinger.  

30. Har du nogensinde været indlagt på sygehus?Ja. Har fået indopereret en ”ventil” i mit ene øre, da jeg var barn.  

31. Hvilken farve er dine vægge i stuen?Hvide.  

32. Hvilken farve er dine vægge i soveværelset?Hvide.  

33. Den første person du havde sex med, var den en person af samme eller modsat køn?Modsat køn, selvfølgelig.  

34. Var det et for personligt spørgsmål?Nej, men temmelig forudsigeligt/overflødigt, eftersom jeg aldrig har været tiltrukket af mit eget køn :o) 35. Hvilken er din foretrukne sovestilling?På siden, med katten i armene, om end jeg ofte vågner med let hold i nakken *G*  

36. Tror du ETA eller Al Qaeda står bag terrorbomben i Madrid?Ved det ikke, men hælder mest til Al-Qaeda, eftersom ETA plejer at advare myndighederne først. Desuden skete det på ½årsdagen for 11. september.

37. Hvor var du, da du hørte om katastrofen d. 11/9 2001?Sad i min sofa og klippede billeder ud til en collage, da jeg tilfældigvis tændte for tv’et og så den rygende bygning – og 2 min efter fly nummer to drøne ind i det andet tårn.  

38. Hvis du skal pege på én blog, du specielt foretrækker, hvilken er det så?Det ved jeg ikke, da jeg følger flere forskellige, som alle er spændende på hver deres måde.

39. Hvad skal du lave i din sommerferie?Tja, aner det ikke, men noget kunne tyde på jeg skal til Frankrig.....og også have besøg derfra ;o)  

40. Bør du egentlig ikke slukke for din computer og se at få taget den opvask?...Slukker ikke min pc bare for at tage opvask/gøre rent – trænger altid til mange pauser – og dem tilbringer jeg helst foran PC’en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar