fredag den 5. marts 2004

Ah....at have fri en fredag...

...er da noget af det dejligste :o))

Har lige fået kassen fra Årstiderne ind ad døren - det ser jo spændende ud, som sædvanligt :o) Har hevet laks ud af fryseren...og så må vi se, hvad jeg får bikset sammen til i aften.

Var inde i København i går - det sker ikke så tit - og gik selvfølgelig forbi en af disse her grønthandlere, der bare har alt...og YES....det lykkedes mig at få nogle store flotte bladbeder...de smager suverænt gratineret med hvidløg, olie og parmesan ost (Efter 2-3 mins kogning i letsaltet vand først)

Ved dog ikke lige om det vil passe til laks - nu får vi se - jeg plejer at blive inspireret, når jeg er i køkkenet og ved at blive godt sulten, så tror jeg næsten alt vil smage godt sammen....så, jeg lader mig overraske i aften *G*

Nå, tror lige jeg vil tage mig en blog-rundfart og derefter står der oprydning og støvsugning på programmet......hvis jeg gider....*G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar