torsdag den 25. marts 2004

Hip hip hurra

Hvor er det dog skønt vejr her til morgen; solskin fra en næsten skyfri himmel, omend temperaturerne lader noget tilbage at ønske :o)

Vejret undrer mig ikke; Det er nemlig i dag min elskelige gamle faster fylder år (84 faktisk!).

Elskelig er det bedste ord, man kan bruge om hende, da hun ALTID ser det positive i alting - og jeg har faktisk aldrig set hende sur - tror kun jeg har oplevet hende være mildt irettesættende et par gange i hele mit liv. Hvor mange mennesker kan man sige det om?? :o)

Hun er åndsfrisk og klarer stadig sit hus selv, har aldrig haft hjemmehjælp etc. Da jeg ringede og ønskede til lykke for lidt siden, havde hun mægtig travlt, hun skulle i gang med at bage en kringle, eftersom hun får gæster i aften :o)

Indenfor det sidste år har hun dog måttet ansætte en havemand til det grove arbejde, men ellers klarede hun sin store have selv indtil sidste sommer. RESPEKT!!

Så kære faster - selvom du nok aldrig ser det her, da computere ikke lige er dit metier:

Endnu en gang rigtig hjertelig til lykke med fødselsdagen - gid du må leve mange år endnu!
Kærlig hilsen
Esther

Ingen kommentarer:

Send en kommentar