lørdag den 6. marts 2004

Og jeg vinder og vinder....

Igen i dag var der gevinst i KENO: 5,- og sandelig 2 x 37,- i Lotto - altså, hvis det bliver ved på denne måde, så varer det da ikke længe, før den store gevinst er der - Håbet er i hvert fald lysegrønt *GG*

Har ellers siddet og knoklet med en slags "multimediepræsentation" hele dagen i dag. Den er lavet i Mediator, hvis det ellers er et program folk kender?!

I slutningen af marts skal jeg på konference sammen med alle andre skolebibliotekarer i kommunen, og det er jo lige præcis til det formål at præsentationen skal bruges.

Alle skoler skal komme med et oplæg af max. 15 min. varighed med en historie om/fra deres skole - og vi har så valgt at lave en "film" i Mediator, og jeg meldte mig frivilligt til den opgave, glemte lige i dét øjeblik, HVOR lang tid det ville tage - af min fritid - men på den anden side - så får jeg den jo, som JEG gerne vil have den skal se ud :o)

På tirsdag skal mine teamkolleger så se det næsten færdige resultat - indtil videre har de været positive - det manglede også bare - har foreløbigt brugt ca. 50 timer på projektet. *G*

Derfor tog jeg lige et kæmpenap i dag, og nu varer den 12.45 min. Med de sidste par sider der mangler, <em>(Mangler nogle fotos for at kunne gøre den færdig)</em> kommer den nok til at vare lige knap 15 min, men så er det også med rulletekster og hele svineriet *G*

Så NU har jeg sandelig også fortjent at hoppe på BattleNet og tæve monstre :o))

Hyg jer derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar