onsdag den 24. marts 2004

Den omvendte verden...

I går skrev jeg jo om mine problemer med at komme op om morgenen i denne tid....og af samme grund lå jeg også i min seng lidt over 22 i går aftes og faldt i søvn meget hurtigt...ved 22.30 tiden.

Kunne jeg så komme op i morges?
Ork ja.....jeg vågnede af mig selv kl. 5.45 og var lysvågen, til kattens store fortrydelse:

"Du kan da ikke mene vi skal op allerede nu - jeg ligger jo lige så godt??"

Men jo, jeg stod faktisk op, og kørte allerede 6.45, så jeg var på jobbet 1 time før mødetid! I dag passede det mig nu glimrende, eftersom jeg havde noget forberedelse inden første time, havde nemlig glemt at tage papirerne med hjem i går:o/

I morgen kan jeg sove længe, skal først møde til middag...aaaaah :o)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar