tirsdag den 30. marts 2004

Så er der kun en uge til...

...jeg befinder mig i "Byernes by" :o))
Hvis flyet ikke er forsinket og det ikke tager evighed at få sin baggage, står jeg nu omkring denne tid i kærestens favn :o))

Nu er vejret ellers ved at arte sig herhjemme, men det generer mig nu ikke at tilbringe hele påsken i et andet land :o)
Eneste "problem" ved at være væk hele påsken, er at jeg så først får gjort haven forårsklar, når jeg kommer hjem igen - men mon ikke jeg når det?

Nu nærmer tiden med mange fridage sig jo - jeg er fx. ikke vagt ved de skriftlige prøver i år, så hvis der ikke bliver afholdt møder i den uge, tja.....så har jeg helt fri den uge, hvilket jeg selvfølgelig er enoooormt ked af... :o)))))))

Håber vejret er fint den uge - solen plejer at bage, når eleverne sidder og sveder over de skriftlige prøver, så håbet er lysegrønt - for så skal jeg have klargjort min kommende, tidligere nævnte, køkkenhave :o)

Jo, der er meget at se frem til den næste måneds tid :o)) - og tiden efter :o)

Hav en god aften derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar