tirsdag den 16. marts 2004

Driftsforstyrrelser


D. 16/03-2004 kl. 06:00 er der konstateret driftsforstyrrelser for ADSL-centralen i xxx Dette kan betyde, at kunder ikke kan få forbindelse til Internettet via TDC Bredbånd Professionel, TDC Bredbånd, eller Boomtown i området.

Der arbejdes på en løsning, men der er pt. ingen tidshorisont. Vi beklager de gener dette kan medføre for vore kunder. Venlig hilsen TDC Kundeservice
Jeg skal love for der var tale om driftsforstyrrelser - har først fået forbindelse igen her for 5-10 min siden.

 Man føler sig jo totalt afmægtig, når noget sådan sker - man opdager pludselig hvor meget man tager sin ADSLforbindelse for givet - den skal bare virke!

 Heldigvis er jeg jo er noget af en læsehest, så havde gjort klar til at smide mig i sofaen med "Dumas-Klubben", siden jeg nu var "afskåret fra omverdenen" *G* Hm, tror faktisk jeg smider mig på sofaen alligevel :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar