fredag den 11. februar 2005

Er ingen dame...

Ikke at det kommer som nogen overraskelse for mig - eller de, der kender mig ;o)

 Men alligevel købte jeg - for første gang i - 7-8 år, må det være - "Alt for Damerne" i dag, da jeg trodsede kulden og min endnu-ikke-helt-kreperede-forkølelse for at proviantere til weekenden, hvor de jo har lovet snestorm

... Der går meget, meget lang tid, før jeg køber det blad igen! Hvis bladet nu ikke havde været cellonfanindpakket pga. et ligegyldigt "DIN STIL-tillæg", havde jeg i det mindste kunnet se, om artiklen om stress nu også var så interessant, at bladet var værd at bruge penge på - det var den nemlig ikke, skulle det vise sig!

Resten af bladet var nemlig alt for hurtigt "læst"; To reportager om det at have mange børn, en reportage om kvinder i Uganda - som forøvrigt forlængst har været bragt i Samvirke, tror jeg det var! - og så ellers et halvt blad bare med billeder af den nyeste mode med tilhørende accessories....!!

Sjældent har jeg da set så meget grimt tøj på een gang *G*

 Dertil de "sædvanlige kvindesider" om hudpleje - uinteressant, da jeg er udmærket tilfreds med Yves Rocher's produkter - mad - som normalt interesserer mig, men ikke når det er asiatisk inspireret! - lidt boligsider, "Hun blev en ny kvinde" osv. osv.

Det blad er spild af penge - fatter ikke, det har overlevet så længe :o)

Det er ikke fordi jeg har noget imod ugeblade som sådan - men ville da godt nok have fået noget mere for pengene, hvis jeg havde købt "Hendes Verden" - det var bare udsolgt!

Godt nok er der (for) meget om børn i "Hendes Verden", men der er altid håndarbejde i - Det er nok det blad, der oftest bringer broderimønstre - foruden masser af krydsord, artikler om havebrug/blomster, lækre opskrifter, pladderromantiske noveller, en kriminovelle etc. etc.

Kort sagt meget mere læsestof!

Hvilket ugeblad vil du helst læse og hvorfor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar