tirsdag den 22. februar 2005

Nedtur eller hvad?

Sådan som vejret ter sig i disse dage, ser det ud til en god gedigen nedtur er på vej til matriklen her. Der er kun een uge til livet skulle begynde igen - og så lover vejrudsigterne sne, sne og atter sne, hvilket også er ensbetydende med en masse salt på vejene - ikke just vejr for en motorcykel :o( Derfor vil det nok være aldeles uklogt af mig at afhente min elskede mc på tirsdag, som det ellers var planlagt og set frem til med længsel... :o( Det gør heller ikke just humøret bedre, at jeg skal en tur til Norge med arbejdet i marts - for at stå på ski - jeg som aldeles ikke er begejstret for sne og ej heller kan stå på ski. Jeg skal ikke nyde noget af at forsøge at lære at løbe "alpint", eller hvad de nu kalder det - det ville højst sandsynligt resultere i brækkede knogler (=umuligt at køre mc) - så det bliver dælme en lang uge - der er jo ikke en gang mulighed for at gå på nettet :o( Mand, hvor jeg dog bare HADER vinter og sne!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar