onsdag den 23. februar 2005

Så sku' da os'!!

Har lige fået en mail, hvor jeg og en ledsager bliver inviteret GRATIS til forpremiere på filmen "Der Untergang". Sådan noget HØ! Misforstå mig korrekt; Jeg vil meget gerne se den film - har også skrevet om den tidligere - nemlig 15. september sidste år.

  Der er bare liiiiiiige et aber dabei: Godt nok er det muligt for mig - omend med besvær - i det her vejr - at tøffe de 6-7 km til stationen og så tage toget ind til biffen. Problemet med de hersens forpremiere-billetter er bare, at de skal afhentes senest dagen før forestillingen - og så bliver det sgu lige et nummer for besværligt; Tage ind til Kbh. for at hente en billet - tage hjem igen - og så atter tage afsted tidligt næste morgen (Forestillingen er om formiddagen!) det er dælme dyrt i transport og vil ovenikøbet koste sådan ca. 6 timers transport i alt! De vil formodentlig ikke have folk fra landet ind og se filmen, siden de laver sådan en åndssvag regel! Så jeg må vente til den kommer på dvd, men damn, hvor jeg ÆRGRER mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar