onsdag den 23. februar 2005

Vil du med i biffen lørdag formiddag - gratis?

Hvor dejligt!! Tænk, at nogle mennesker bare er så hjælpsomme :o))) Det kan jo ikke andet end at gøre en totalt glad i låget, at der findes folk som Patricia, der med det samme tilbyder at hente billetterne og sende dem, så jeg alligevel kan få filmen at se. Må så bare håbe at posten ikke bliver forsinket pga. vejret ;o) Jeg tilbød Patricia den anden billet, men hun havde desværre en anden aftale. Så nu står jeg med en ekstra billet til lørdag formiddag (København). Hvis du kunne tænke dig at komme til gratis forpremiere - Popcorn/slik/cola betaler du dog selv *G* - på "Der Untergang" (Officiel premiere d. 11. marts) og tror du kan overleve at se filmen i mit selskab ;o), så send mig lige en mail. postmaster-snabela-ildkat.dk OBS: Ovenstående "tilbud" gælder dog kun såfremt billetterne ligger i min snail-mailbox fredag. Hvis de ikke gør det, skal jeg nok give vedkommende besked pr. mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar