torsdag den 10. februar 2005

Kunne godt have brugt en kæreste...

.... fra mandag aften til i eftermiddags.

Det eneste tidspunkt jeg har problemer med at være alene, er nemlig når jeg er "rigtig" syg - =feber - og skal da lige love for jeg har fået lov til at føle mig meget skidt tilpas både fysisk og psykisk de sidste par dage.

Resultatet i går aftes hjalp dog helt sikkert på helbredelsen,selvom jeg hele aftenen havde en knaldrende hovedpine :o) 

Da jeg fik feber mandag aften - og ovenikøbet måtte lide den tort at kaste op en enkelt gang - At kaste op er nok det værste jeg ved! - da kunne jeg godt have brugt en kæreste; en til at holde mig i hånden, snakke med mig, lægge en kold vaskeklud på min pande, fodre kattene, ordne kattebakkerne, sørge for mad til mig (revne æbler og ristet brød) osv., men da jeg jo ikke har en kæreste, måtte jeg klare det hele selv.

Det er ikke sjovt, når man har det vildt dårligt :o(

 Nu hvor det er overstået - = atter feberfri - er trangen/behovet for en kæreste atter forduftet - og det varer forhåbentlig rigtig længe inden jeg får feber igen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar