søndag den 15. februar 2009

Broderipude

 ...og så gik der lige et par timer med pudesyning. Jeg har fået "konverteret" den indkøbte dyne til i alt 3 puder. Den ene (inkl. betrækket) er en gave, som jeg derfor ikke kan vise her ;o)

 De to andre puder blev til en "almindelig", syet i noget af det stof jeg fandt billigt i genbrugen,
...og en "broderipude" (Ideen er tyvstjålet fra Hanne.) Broderiet på puden lavede jeg, mens jeg gik i gymnasiet (!!!) men jeg har indtil nu ikke kunnet finde anvendelse for det, fordi jeg dengang ikke var så glad for at bruge stof på "margen" med det resultat at mine broderier var ret svære at få monteret!

Det problem er så endelig løst nu ;o)
Siden jeg stod op i morges har jeg haft et let hold i nakken, derfor tror jeg også jeg gør klogt i at holde et par timers pause fra symaskinen nu. Jeg vil sætte mig i min sofa med den nye pude (den blå-gule) i ryggen og et sytøj i hånden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar