fredag den 6. februar 2009

Trangen til kreativitet maser sig på

Det er jo ikke fordi jeg har haft særlig megen tid til de kreative sysler i den forgangne uge. Det kan jeg godt mærke, for jeg har en umanerlig stor trang til at sysle med et eller andet håndarbejde. 

Desværre er klokken allerede så mange, at jeg ikke kan hive symaskinen frem, men så kan jeg i det mindste få klippet noget stof, så det er klar til at blive syet, når jeg kommer fra job i morgen eftermiddag.

I en af påskebøgerne var der nemlig nogle "æggehatte", der så søde ud. Jeg har forøvrigt også lige fået et broderimønster på en smilende tulipan - den skal også gerne laves her i weekenden, den ser nemlig sjov ud.

 Bare jeg nu også husker at få lavet italiensk og skoleforberedelse...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar