tirsdag den 10. februar 2009

I centrum af begivenhederne

Tja, når man kigger på TV2-Vejrets prognose for snefald frem til kl. 19 i aften, så må man jo sige, at jeg bor lige der, hvor der skal falde allermest sne. Tirsdag frem til kl. 19 - sakset fra TV2 Det skal nok blive sjovt at skulle på arbejde i morgen.
Det er nu ikke fordi jeg hidser mig specielt meget op over det her vejr. Det plejer jeg ellers at være rigtig god til.
Der er intet, der som sne og is på vejene, kan få gjort mig aldeles rasende meget hurtigt. Derfor undrer jeg mig da også en smule over, at jeg tager det så roligt lige nu. Det ligner mig ikke. Slet ikke. 

Jeg tror, det skyldes at jeg kun har tre arbejdsdage tilbage - kun tre dage med trafikbøvl - og så er der vinterferie i en uge :o)

 Derfor er der begrundet håb om, at det er holdt op med at sne, når jeg atter skal på job. Der må jo gerne ligge sne på marker osv., bare vejene er ryddede.

 Jeg tror, det er derfor, jeg tager det ret roligt lige nu. Om jeg så har det lige sådan i morgen tidlig, når jeg skal ud i det - det må tiden vise *G* ... og nu skal jeg vist snart ud med kameraet igen, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar