fredag den 13. februar 2009

Det hjalp!

Det er nu slet ikke så tosset med sådan en liste. Allerede nu kan jeg strege flere ting ud, jeg har fået klaret.

Bl.a. er jeg gået i gang med at klippe monteringspuder af en dyne. Foreløbigt er en af slagsen færdig. Derudover har jeg endelig fået monteret min påskeløber, så den er klar til brug om et par måneder:
Skønt at have fået overstået en del af mine hængepartier allerede i dag :o)

Næste punkt bliver aftensmaden. Den bliver nem, eftersom de bløde løg og bøfferne blev lavet i går, så de blot skal varmes. Kartoflerne er skrællet og sat over, så jeg mangler egentlig kun at lave lidt bernaisesovs samt koge noget vand til bønnerne. Det er lige til at overkomme.

Resten af aftenen må jeg så godt slappe af i sofaen - formodentlig med noget sytøj.



0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar