mandag den 9. februar 2009

Minus 1 times italiensk

Æv altså. Godt nok var jeg forberedt, eftersom jeg havde tjekket vejrudsigten, men alligevel havde jeg da håbet, den ikke ville holde stik.

Men, det var begyndt at sne i Roskilde ved 20-tiden, da jeg kiggede ud af vinduet - og så var der ikke andet for end at pakke sammen og trille hjemad, så jeg forhåbentlig kunne komme hjem i god behold. 

Det betød så at jeg missede den sidste times italiensk - og derfor ikke ved, om min oversættelse var rigtig. ØV.

Jeg nåede hjem i god behold, men sikke et vejr at køre i. Mine tanker kredser nu temmelig meget omkring i morgen tidlig; vil jeg mon kunne køre på arbejde?

Jeg vil tage en godnatsmøg og så gå i seng - noget siger mig, det er en rigtig god ide at få sovet meget inden morgendagens vejrstrabadser. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar