søndag den 8. februar 2009

Jamen, er det ikke???

Jeg troede jo næsten ikke mine egne øjne, da jeg vågnede. Godt nok havde jeg da hørt rygter om at en savnet ven ville dukke op, men rygter er jo, tja....rygter. Men denne gang talte de altså sandt!

Jeg vågnede op til SOLSKIN! Sjovt som sådan et omslag i vejret kan have så stor indflydelse på ens humør; jeg nærmest sprang ud af sengen... :o)

Misforstå mig ikke; jeg elsker solen, men det ville nu ikke have gjort mig så meget at fortsætte et par dage endnu med dette gråvejr/tåge. Den slags vejr - om vinteren - har en tendens til at holde sneen væk.

Det har solen ikke - nærmest tværtimod - og ganske rigtigt lover de nu også sne flere gange i løbet af næste uge. Det passer mig overhovedet ikke.

Jo flere gange jeg er nødt til at køre på job i sne/is, jo større er risikoen for at jeg vælter og kommer til skade. Derfor så jeg gerne, at sneen først kom sidst i den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar