onsdag den 14. juli 2004

Det lykkedes at blive GUARDIAN!! :o)















At det vitterlig lykkedes mig at komme helskindet forbi både The Ancients og Baal på hell level - for ikke at tale om vejen dertil...uf - uden at have de optimale items - dét er bare for vildt :o)

 Er øm i både nakke, skuldre og røv - egentlig ikke så underligt, efter i gennemsnit at have siddet koncentreret foran skærmen mellem 12 og 16 timer hver dag siden lørdag eftermiddag :o)

 Jo, jeg er virkelig grebet af "ladderfeberen" - og Sacred, bliver slet ikke spillet for tiden, men det kan jeg jo altid vende tilbage til, når "feberen" er slået ned ;o)

 På trods af ømhed både her og der, er denne "løn" alt besværet værd:



Så er spørgsmålet så, om jeg nu kan tage den "med ro" de næste par dage og evt. også lave andet end at spille?! Der er da f.x. en del bloglæsning jeg er bagud med :o)

 Nu vil jeg gå i seng og få mig en velfortjent nattesøvn :o)

Hvor bidt kan du blive af computerspil?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar