mandag den 5. januar 2009

Av min lænd!

Skulle lige have en pose op fra fryseren - og jeg må jo have gjort en forkert bevægelse, for lige pludselig var det som om hele min lænd var et stort smertefelt.

 Jeg måtte støtte mig til fryseren, for det føltes som om min ryg slet ikke ville kunne holde mig oprejst, så ondt gjorde det. Jeg havde helt glemt det kunne gøre så ondt. Jeg har haft dårlig ryg siden jeg var barn, mener at kunne huske lægen kaldte skavanken noget med S, men heldigvis går der år og dage mellem sådanne "angreb" som det her til formiddag og det er jeg taknemmelig for.

 Det gør stadig ondt over hele lænden, men det er en mere konstant smerte, som jeg så vidt muligt forsøger at ignorere. Det går rimeligt, når jeg har fået placeret mig i sofaen med broderiet, men så snart jeg skal rejse mig...av for dælan da.

Ved ikke om smertestillende piller overhovedet vil hjælpe - har aldrig taget piller når jeg har ondt i ryggen - men jeg overvejer nu at tage nogle i dag, for jeg skal altså til italiensk om et par timer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar