torsdag den 8. januar 2009

Ikke meget læsning i går

Det er nu ikke fordi jeg fik læst ret meget i går - fik slet ikke åbnet en bog.

I stedet læste jeg i broderimønstre og fik i løbet af eftermiddagen/aftenen produceret disse:
 
Jeg kan stadig undre mig over, at sådan en lille bitte krokus tager 1-2 timer at lave (Den sidste tog naturligvis noget kortere tid) - det er jo ikke fordi jeg broderer langsomt - men sådan er det med langt det meste broderi; det tager længere tid end beregnet.

Som det fremgår af ovenstående har jeg gang i påskemotiverne. Dem gik jeg faktisk i gang med allerede før jul - og har da nået et par stykker:
  Jeg ved endnu ikke helt, hvad jeg vil bruge dem til - men der er jo også stadig et stykke tid til påske, så monteringen når jeg nok :o) Kortproduktionen er ikke rigtig gået i gang endnu, i hvertfald ikke mht. påskekort - det bruges jo ikke rigtig her til lands - men sådan et forårskort kan altid bruges :o) Der er ingen tvivl om, at jeg nyder atter at kunne brodere :o) . 0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar