onsdag den 28. januar 2009

Jeg fik ret!

Der var kun knap en times arbejde tilbage på løberen. Det var derfor også med stor fryd, at jeg kunne klippe den sidste tråd og endelig vurdere det færdige broderi, der har været så længe (5-6 år!!) undervejs.

Bortset fra at det rent tidsmæssigt har taget meget lang tid at få løberen lavet, så har den egentlig ikke været specielt dyr i materiale. Langt det meste garn havde jeg i forvejen.

Jeg har kun måttet købe 3-5 dukker i alt. Stoffet fandt jeg en gang i en restekasse i en broderiforretning og gav sølle 40,- kr. for det. Men, nu er den altså færdig.

Jeg regner med at klare selve monteringen af den en gang i weekenden. Godt nok er det da fristende at nørkle med nu, men det ville ikke være smart, når jeg er så træt som jeg er :o)

 Jeg indrømmer gerne, at jeg glæder mig til at tage den i brug om et par måneder. Nu vil jeg lige nuppe dagens sidste smøg og så er jeg den, der er smuttet under dynen.
 :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar