torsdag den 1. januar 2009

Så er de første hængepartier klaret

Det går jo ganske forrygende, her på denne første dag i året.

Det er nu rart at vågne op sådan en 1. januar, klar i hovedet og med energi til at gå i gang med dagens opgaver.

 Allerede nu kan jeg strege et par ting på to-do-listen, nemlig besvarelsen af gamle mails. Det er rart at have det klaret, for jeg har haft det lidt skidt med ikke at have fået det gjort.

 Næste punkt er at få skrevet et brev (også et gammelt, der skal besvares).

Jeg er i gang med det, foreløbigt ligger der 3 håndskrevne sider kladde. Jeg skriver på det, når jeg er i køkkenet for at ose. Kan jo lige så godt udnytte rygetiden optimalt :o)

 Senere i dag kan jeg så få det skrevet ind, så indholdet kan læses af andre end mig *G*

Jo , det tegner godt for 2009 :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar