lørdag den 31. januar 2009

WEEKEND eller?

Endelig! Weekendens skoleopgaver er klarede, tasken til mandag er pakket og jeg kan holde weekend med god samvittighed....!

 Og så er det, at jeg ikke kan lade være med at undre mig over mig selv: Jeg ER færdig med de skoleting, der stod på min to-do-liste - og alligevel synes jeg ikke, jeg kan tillade mig at holde fri!

Der MÅ jo være et eller andet, jeg har glemt. Eller også kan jeg sagtens finde noget mere skolearbejde. Som lærer er der jo ALTID et eller andet man kan lave...

Det er sgu da ikke i orden, at nu, hvor jeg endelig kan holde weekend med god samvittighed - så synes jeg i stedet, at jeg "burde lave mere skolearbejde..." fremfor at kaste mig over håndarbejdet.

Jeg undres. Et tegn på begyndende stress?!

1 kommentar:


  1. Få et kontantlån online i USA med nem godkendelse og hurtige penge i din kontoinfo (atlasloan@protonmail . ch / +1443 345 9339)

    SvarSlet