torsdag den 15. januar 2009

Lokket i fordærv!

Fordi en gammel veninde lokkede mig til at installere en applikation (For jeg er naturligvis helt uden skyld!) blev jeg hængende på FB i timevis i går aftes i selskab med "Pet Society". Doh!

Først klokken halv to i nat lykkedes det mig at få lukket for computeren...! Og jeg som bare SKAL sove før midnat, når jeg skal op på job...! Af samme grund har jeg gabt det meste af dagen på jobbet, til elevernes udelte fornøjelse.

Hvis det der Pet Society så var det eneste, der tog min tid i går, men nope, en anden fik lokket mig til at installere Motorcycle Madness!!

Så det meste af aftenen sad jeg og skiftede mellem de to applikationer, i stedet for at gøre som planlagt; at komme et godt stykke videre med julekilling-broderiet. (Det var faktisk derfor garnet dertil blev indkøbt i går!)

Jeg synes ellers, jeg er god til at takke nej til diverse anmodninger - men mht. de her to, har jeg bare været alt for nem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar