fredag den 29. januar 2010

Første 5-pindes-projekt færdigt

 I går aftes blev jeg færdig med den første af de to pulsvarmere og jeg er helt tilfreds med resultatet (også selvom det ikke er helt jævnt) og er så småt gået i gang med den anden.

 ... og så lige et par hængepartier...

  Hængeparti nr. 1 Maden fra Passato & Presente var superlækker og jeg spiste rub og stub. Der skal jeg helt sikkert forbi igen - også selvom det ikke var helt billigt.

 

Hængeparti nr. 2 Forleden tog jeg jo nogle løse, men frosne blomsterløg ind. Da det har været mørkt de sidste to dage når jeg endelig er kommet hjem, måtte jeg vente til i dag med at få dem omplantet. Så var jeg da også sikker på, at de var tøet helt op ;o)

 Jeg ved ikke, om de overlever, men umiddelbart vil jeg da mene, at de ser friske nok ud.

 

 ... og nu må jeg hellere få læst lidt op på jeres blogs. Hav nu en god fredag - også selvom det sner igen-igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar