tirsdag den 26. januar 2010

Lidt for optimistisk ;o)

Haha - det kunne jeg jo have sagt mig selv. I dag huskede jeg lige at smutte en tur udenfor inden det blev mørkt. Jeg ville nemlig "lige nuppe et par blomsterløg med ind, så jeg kunne få lidt forår i stuen".

 Godt så.... på med frakke og handsker - og ganske rigtigt havde jeg en krukke stående med løse blomsterløg.... dvs. løse og løse.... det har jo frosset en hel del...ahem! ... Så nu har jeg en dybfrossen krukke med frosne, løse blomsterløg samt en pose frossen jord stående lige indenfor døren...og jeg må væbne mig med en pæn portion tålmodighed, før de er så optøede, at jeg kan plante dem i den kobber"dims" jeg har fundet frem til formålet.

 De har bare at blomstre superflot, når de en gang er tøet op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar