fredag den 29. januar 2010

...og det sner stadig!

Det begyndte at sne her i eftermiddags og det sner stadig.

Blæsten er tiltagende, så det skal nok gå sjovt for sig i nat. Godt jeg bare skal ligge under min varme dyne. Indtil videre ser det ikke ud til at ville stoppe foreløbigt, men det sagde de jo også i vejrudsigten.

Jeg er bare glad for, jeg først skal bøvle med til/fra-job-problematikken søndag aften. Indtil da vil jeg forsøge at nyde sneen.

Vi har jo slet ikke fået de mængder de har fået i Nordjylland, på Fyn og Lolland-Falster i denne vinter, så det er vel også på tide, at vi får noget af det hvide stads i lidt større mængder. Jeg er dog ret sikker på, jeg bander og svovler over vejret søndag aften ;o)

 Lidt billeder: Kvart i fire i eftermiddags er det lige begyndt at sne.

 



 Ved 19-tiden var der kommet lidt mere. Det kan måske anes, at det stadig kun falder som "fin-sne".

 

 På et eller andet tidspunkt i aftenens løb er sneen så skiftet til noget større fnug: I hvert fald så der sådan ud ca. 21.30:

 



 Så nu er jeg da lidt spændt på, hvordan der ser ud i morgen tidlig. Apropos tidlig, så vil jeg så småt overveje at gå i seng, så jeg kan komme tidligt op i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar