torsdag den 28. januar 2010

Så har jeg da set Ro's Torv

Jeg er i hvert fald gået igennem det! Endda to gange.

I morges, da Undervisningscenteret, hvor jeg skulle på kursus, ligger lige bagved - og så i eftermiddags, på vej til stationen. Jeg brugte ikke megen tid derinde, så spændende så det heller ikke ud.

Men Panduro Hobby fik besøg. Jeg begrænsede mig dog til en flaske decoupagelak og så en "lykkepose" til 25,-.

 Normalt køber jeg aldrig lykkeposer, men denne her var en helt fyldt indkøbspose, så den måtte da for pokker indeholde i hvert fald et par gode ting. Jeg blev ikke skuffet.

Eneste minus var sådan set, at det var jule-grej, der var i posen. Men hva', så har jeg da rigeligt til næste jul:

 



 Nu var der ikke prismærker på alle ting, men jeg lagde for sjovs skyld lige tilbudspriserne sammen - og så var der for 247,-. Det er da okay at give 25,- for så meget :o)

 På vej op til stationen kom jeg forbi en for fristende butik; Passato & Presente (fortid og nutid). Fristende fordi hele den lille butik kun handlede om en eneste ting; italienske specialiteter.

Ah! Jeg købte en lille bakke med forskellige specialiteter. Hvordan det smager ved jeg ikke - endnu. Men det ved jeg om en god halv times tid ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar