tirsdag den 5. januar 2010

Ikke mere udsalg til den dame!

Så stopper festen! I hvertfald indtil der er bogudsalg - tror jeg nok.

 Eftersom jeg havde et par timer at slå ihjel i eftermiddags, inden jeg kunne køre med naboen hjem igen (Hurra!) benyttede jeg lejligheden til at gå en tur ned ad gågaden i Køge.

Det blev dyrt! Jeg kom nemlig forbi en guldsmed, der forhandlede "Spinning Jewelry", som jeg har omtalt en gang i november.

Så, for en gangs skyld lykkedes det mig faktisk at gøre alvor af min udtalelse, om at jeg godt kunne tænke mig sådanne ringe. Ihvertfald pryder tre af slagsen nu ringfinger på venstre hånd.

 

 Der er selvfølgelig visse ulemper ved at gøre alvor af ens ønsker; Nu må jeg jo ved lejlighed også have mig et par stykker i guld! Nå ja, den tid, den glæde.

 Så skulle man jo tro, jeg havde fået shoppet nok, men nix. Ned til stationen og tage S-toget til Ølby, hvor jeg bl.a. brugte en del tid i Føtex. Først i madafdelingen, hvor jeg fik købt det nødvendige og så en tur ind i non-foodafdelingen, hvor jeg sandelig også fandt noget, jeg bare måtte have.

 Der røg både tre Tshirts (nu kostede de vist også kun syv kroner stykket!), Wii Fit Plus, hyggesokker og ikke mindst en fed vind/regnjakke i den flotteste turkise farve i vognen. Jeg elsker den pangfarve og den passer fint til den hennarøde manke, jeg render rundt med.

At jakken så også kun kostede en hund, bliver det jo ikke dårligere af.

 

 Til aftalt tid ankom den flinke nabo med toget - og så blev jeg fragtet hjem med alle mine pakkenelliker - og sandelig om ikke også min pakke fra Panduro ventede på mig. Jo, det har sandelig været en god dag. Hvordan har din dag været?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar