søndag den 31. januar 2010

Hov! Det sner jo...!

Som om det var noget nyt - efterhånden.

 Da jeg kom ind i stuen her til morgen og kiggede ud, havde det givet 4-5 cm mere i løbet af natten...og man kunne næsten ikke se, hvor der var blevet skrabet sne i går!

 Det sneede stadig, men med meget små fnug - det gør det så ikke mere... nu er det "rigtige" fnug, der falder, så det bliver da lidt spændende hvormeget der falder i løbet af dagen og natten til mandag...!

 

 Jeg håber INDERLIGT, at denne vinter er den sidste, hvor jeg bor herude! Dagen i dag står mest i skolearbejdets tegn, så hvor meget jeg kommer til at strikke er uvist - men jeg blev da færdig med mine første "strømpepinde-pulsvarmere" i går aftes.

 
 Allerførst vil jeg dog læse jeres blogs, lidt hygge skal der også være på sådan en kedelig forberedelses-søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar