tirsdag den 26. januar 2010

Ro's Torv

På trods af at jeg de sidste 7-8 år, har boet max. en halv times kørsel fra Roskilde, så har jeg endnu ikke set Ro's Torv indefra.

Det er da alligevel en smule imponerende, synes jeg, for det er jo ikke fordi jeg aldrig kommer til byen. Nå, men nu kan det være, det lykkes på torsdag. Jeg skal nemlig på kursus i Roskilde og så er det da muligt jeg lige smutter indenom på vejen hjem. Nå ja, hjem og hjem. Jeg skal jo også lige nå forbi VUC med mine lånte italienskbøger og melde mig fra holdet.

 Nå, men hvis jeg når indenfor i Ro's, så er der egentlig kun en enkelt butik, der trækker; Panduro Hobby :o)

 Til gengæld krydser jeg fingre for, at vejret ikke ter sig alt for tosset før kl. 16 i morgen. Jeg har nemlig planer om at bruge ventetiden indtil aftenskolen på en togtur sydpå for at få shoppet en smule i min yndlingsmanufakturhandel :o)

 Men - jeg gider altså ikke, hvis togdriften er forsinket pga. vejret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar