søndag den 1. august 2004

Digitale favoritmotiver

Vi har vel alle vore favoritmotiver, når vi render rundt med et kamera og med et digital kamera tager man mange flere billeder end dengang film først skulle fremkaldes hos fotohandleren (Ups, minder mig om jeg endnu ikke har fået fremkaldt den sidste film fra Paristuren)



Min elskede kat, Capriccio. Indtil videre har jeg jo ikke et digitalkamera, har kun øvet mig "en smule" med det jeg får til min fødselsdag *G*.

Jeg har dog ofte fotograferet med et digital kamera, lånt på jobbet, så har for længe siden fundet ud af, hvilke motiver jeg helst fotograferer:

1. Katte
2. Blomster/haver
3. Motorcykler
4. Mad

 

Den nuttede killing, der er "flyttet ind" på min terasse. Når jeg først har lært mit Olympus godt at kende, er jeg sikker på listen bliver meget længere :o)

Fotograferer du gerne? Hvis ja, hvilke favoritmotiver har du så?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar