fredag den 13. august 2004

Lige vejr til madlavning

I sådan en øsregnvejr er det lækkert at opholde sig i et lunt køkken og hygge sig med madlavningssysler.

 Jeg får familien på besøg i morgen - til brunch kl. 11. Jeg skal nemlig fejres :o) Har nu godt nok ikke fødselsdag før mandag, men det er jo noget mere praktisk at afholde brunch en lørdag formiddag fremfor en mandag morgen kl. 5 ;o) Man har ligesom bedre tid.

 Da dele af familien følger med her, kan jeg af gode grunde ikke nævne "brunch-menuen", så er der jo ingen overraskelse, men jeg skal selvfølgelig i gang med at lave det, der skal laves dagen i forvejen - det gælder både xxx, xxx og ikke mindst xxx.

 Har faktisk også lyst til at gå i gang - der er faktisk kun eet lille problem - der skal købes ind først - og at sætte sig på et VÅDT knallertsæde er ikke just en af mine yndlingsbeskæftigelser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar