tirsdag den 3. august 2004

Han er selv ude om det!

Godt nok er der ændrede spisetider, nu hvor jeg ikke har ferie mere, men at det ligefrem skulle være med til at få slået den lille herres navn fast med syvtommersøm, det havde jeg ikke just regnet med. 

Da jeg åbnede døren for at hælde noget mad i madskålen, var kun kattemoderen til stede. Nåede lige at undre mig over, hvor den lille mon befandt sig, da min ene tomatplante raslede voldsomt, hvorefter en potte med sommerfuglelavendel blev væltet omkuld af et lille mørkt lyn......der 2 sekunder efter bogstaveligt talt kartede rundt oppe i den tomme madskål!!

Totalt oppe og køre af fryd over der (endelig) kom mad....!

Mine damer og herrer - må jeg præsentere: SPEEDY! Han kan bare ikke hedde andet :o)

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar