lørdag den 14. august 2004

Og hun blev begavet...

..selvom den rigtige fødselsdag først er d. 16.8 :o)

 NU kan jeg med rette sige, jeg ejer et digital kamera *G* Et Olympus C-725.

 Den videre gaveregn bestod af:
- et par lækre sommerbukser i Mary-farve (=beige *G*)
- 4 hvide ildfaste fade i hver sin størrelse (fra str. lille til medium, så de passer til min bette ovn)
- skin tonic og dagcreme
- En "psyk-bog" (positiv tænkning)
Og sidst, men ikke mindst et 128 MB memory card til kameraet (Kan nu gemme 178 billeder i stedet for 21 - Hurra!!)

 Brunchen var også vellykket: Rugbrød, 2 slags hjemmebagte boller, groft brød Galiamelon m/lufttørret skinke Cocktailpølser i baconsvøb 2 slags spegepølse leverpostej flere slags oste (bl.a. hjemmerørt krydderost) røget laks røræg og bacon hindbærmarmelade

 Til eftermiddagskaffen fik vi en kagemand, min mor havde lavet og en cheesecake jeg havde fabrikeret.

 Det har været en rigtig god dag, men nu er jeg også træt - har jo været i sving fra tidlig morgen, så nu er det tid at smide sig på sofaen :o) ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar