søndag den 22. august 2004

Rolig igen :o)

Da jeg var nede og plukke en stor portion bønner fra haven (til fryseren) ved 19-tiden fulgte mor-katten med mig og pludselig kunne jeg høre en pjevset stemme kalde - og frem af buskene kom Speedy - meget forsigtigt dog - men han var der :o)

Han må dog have fået et slemt chok i løbet af dagen, for jeg kunne slet ikke lokke ham hen til mig, da vi atter var på terassen; han hilste kun kort på Capriccio (Jeg stod for tæt på, åbenbart *suk*) og begyndte først at spise efter jeg var gået indenfor igen ;o(

Der har også været nok for en lille killing at blive forskrækket over i dag; På marken lige på den anden side af vejen drønede en stor og larmende mejetærsker omkring, naboens løstgående rottweiler har formodentlig været inde i min have - det nummer har den i hvert fald lavet før ;o( - plus naboen havde gang i en stinkende bål det meste af dagen.

 Håber Speedy er mere tilnærmelig igen i morgen tidlig, når der er helt stille udenfor...

 Ellers har jeg ligget på sofaen og læst i The Dead Zone - og efter en pludselig indskydelse smed jeg lige filmen i videoen - det var skisme mange år siden jeg sidst havde set den, mere end 10 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar