fredag den 6. august 2004

Jeg kan ikke fordrage at svede...

 ...og derfor har jeg ikke tænkt mig overhovedet at opholde mig udenfor i hele weekenden, sålænge solen skinner.

Mine tomater må derfor tørste til i aften, før de får vand.

 Min bolig er det mest behagelige sted at opholde sig, når temperaturen udenfor står på "ubehagelig" (= over 22 grader.) Lige bortset fra den del af stuen, hvor solen skinner ind om eftermiddagen, så er rumtemperaturen indenfor ikke meget mere end 14-16 grader lige nu :o) Dvs. behagelig KØLIGT :o) 

Det bedste er dog, at rumtemperaturen heller ikke stiger, selvom vi skulle få 4 uger med temperaturer omkring de 30. Kort sagt; jeg bor PERFEKT :o)

 Mandag-tirsdag skal vi på introtur med alle 180 elever - Puh, det bliver alt for varmt til mig - og eftersom vi skal sove i telt, ved jeg allerede nu, at jeg ikke får sovet særlig godt pga. varmen, så glæder mig vildt til turen er overstået og jeg atter kan sove i min egen seng, godt puttet under dynen tirsdag aften :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar