tirsdag den 10. august 2004

Sådan kan man jo være heldig af og til :o)

Er netop kommet hjem til mit dejlige, kølige hjem, efter at have overstået den tidligere nævnte introtur :o))

 Jeg var bare heldig i går, mht. den famøse strandtur. Det viste sig nemlig, at der var et par elever, der bare ikke ville på stranden......og så skulle der jo være en lærer, der meldte sig frivilligt til at blive "hjemme" - guess who?! :o)

 Så de 3 timer resten var på stranden, blev tilbragt i skyggen med avislæsning og snak - det var lige til at holde ud :o)

 Alt i alt gik turen fint, og da jeg lå under et vindue, hvor der kom en smule luft ind, lykkedes det også at få et par timers søvn i nat, på trods af larmende teenagere og evindelig trafikstøj fra den nærliggende motorvej.

 Toilet-og badeforholdene var dog ikke optimale: 4 toiletter til 200 mennesker og ingen mulighed for et kølende bad.

 Til gengæld fik vi superlækker mad; lækker buffet til frokosten i går og grillede møre bøffer samt fik kartoffelsalat og alm. salat til aftensmad.

 Nu vil jeg smide mit beskidte tøj til vask (utroligt, hvor hurtigt ens tøj bliver beskidt på sådan en tur) og så vil jeg tage mig et velfortjent bad og en lur. AH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar