mandag den 15. december 2008

Bvadr! Fy for....!!

Sjældent har jeg da smagt noget så RÆDSELSFULDT!

Efter at have tygget en halv mundfuld af aubergine/ansjos-sandwichen, blev den spyttet ud i skraldespanden - og de resterende "sandwich" røg samme vej.

I stedet fik jeg min italienske "hofret" som aftensmad; det ved man da hvad er:
 

Det gik eller fint nok med at samle de små sandwiches...

 

...panere dem...

 

... og stege dem gyldne og med sprød panering.

 

Til gengæld smagte de så fuldstændig af H. til!

Jeg har dog tænkt mig at give opskriften en ny chance, for ret beset så kunne mine aubergineskiver godt have været meget tyndere, ansjoserne kunne jeg have skåret i mindre stykker (Så de kunne nå at smelte under stegningen) og sidst men ikke mindst, kunne jeg have brugt parmesan, som der også står i opskriften, fremfor pecorino.

Så, jeg prøver igen en anden gang - om meget længe - jeg skal lige have ansjossmagen helt væk fra hukommelsen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar