fredag den 26. december 2008

Hyggeligt, men farligt tidsfordriv...

Det er da godt jeg har juleferie - for lige pludselig har jeg brugt over en 1½ time på at kigge i et online-katalog!!

Jeg glemte simpelthen alt om tid og sted, så interessant og fristende var det. Det er forøvrigt en spøjs oplevelse sådan at sidde og bladre igennem et 468 siders katalog, og høre sig selv tænke sætningen "So ein Ding muß ich auch haben" hver gang man bladrede (Nå ja, nok ikke hver gang - men det skete godt nok tit!)

 Nu har jeg bestilt kataloget i papirudgave, så jeg kan sidde i sofaen og bladre i det og sætte X'er ved alle de ting, jeg godt kunne tænke mig. Bare fordi man sætter et hav af X'er, er det jo ikke ensbetydende med, at tingene også skal købes....vel?

Det ville jeg hverken have råd eller plads til :o) Hvilket katalog det drejer sig om? Panduro Hobby :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar