onsdag den 31. december 2008

En bred musiksmag

Det er ikke fordi jeg ikke kan lide musik, men af og til kan der gå uger uden jeg sætter musik på herhjemme.

Jeg har bare ikke behovet for at høre musik så tit, åbenbart. Andre gange hører jeg musik i døgndrift. Jeg er vist lidt sær på det punkt. Når det så er sagt, så er der et tidspunkt, hvor jeg ALTID skal høre musik, ellers går det bare ikke - og det er når jeg skal gøre rent.

Således også i dag - og jeg skal da lige love for at jeg hørte noget af en blanding - men det var nu fedt alt sammen.

Der var Rammstein, Nik & Jay*, Suzi Quatro, Amy Macdonald, Styx, Kiss, Lars H.U.G., Andrew Strong, Sandmen, Travis, Maroon 5, Bon Jovi, Duran Duran, Coldplay, George Michael og Amy Winehouse.

Som sagt en blandet landhandel - og vel et ganske godt billede på, at min musiksmag næppe kan kaldes smal ;o)

  *) Jeps, jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har noget imod de to herrer her. Kan aldrig sidde stille, når jeg hører "Hot" - den må jeg bare danse til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar