søndag den 7. december 2008

En halv weekend i Skåne

Hold da helt op, hvor vi fik set billeder fra Calabrien i går!

Veninden og jeg rejste over til min mor i Skåne - det var tid at holde en "se-hinandens-billeder-fra-Italiensturen-aften".

Rundt regnet så vi vel mellem 1200-1500 fotos i alt ,så det var vist meget godt, at det kun var os, der var tilstede!!

En, der ikke havde deltaget i turen, ville sikkert have kedet sig gudsjammerligt efter et par hundrede ;o)

Derudover hyggede vi naturligvis med god mad og snak.

Veninden fik sin "20års-venskabsgave" og blev heldigvis rigtig glad for den - og jeg fik en fin hjemmelavet julesammenplantning foruden en glasmotorcykel til ophæng. Dens farver er temmelig skrigende, men den er naturligvis kommet op at hænge :o)

Jeg kan desværre ikke vise fotos lige nu, eftersom kameraets batterier er til opladning. (Jeg må altså have købt mig et ekstra sæt genopladelige!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar