mandag den 15. december 2008

Billige kalenderlys

Jeg har ikke haft noget kalenderlys i år - for første gang overhovedet! (Hvis vi altså lige ser bort fra julen 86, hvor jeg boede i Grækenland!). Det skyldes flere ting. For det første blev jeg forsinket med næsten alt jule-halløj i år pga. øjnene og dernæst har jeg ment, at priserne var temmelig meget i overkanten af, hvad jeg ville betale for et kalenderlys. Så altså, intet kalenderlys i år.



Kalenderlys får jeg til gengæld så i rigelige mængder til næste jul og næste jul og og... (Nå ja, det kan jo også tænkes, at jeg når at lave nogle dekorationer næste år!)

Jeg var nemlig en tur i Kvickly - og der havde de sat julelysene voldsomt ned. De små kalenderlys fik jeg for 1,- kr. stykket (Hele 6 kroners rabat) det store måtte jeg betale 5,- kr. for (Hele 14 kroners rabat) og jættelysene kostede også 5,- kr. stykket (4 kroners rabat) 

Det bliver ikke mig, der klager over de priser!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar