tirsdag den 30. december 2008

Overspringshandlinger?

Det er bare mig!

Faktisk er jeg EKSPERT i dem. For h....... da også!

Jeg havde ganske store planer i morges om at nå at få hele hytten rengjort I DAG, så jeg for en gangs skyld IKKE skulle stæse rundt på årets sidste dag for at kunne hoppe ind i det nye år i et pænt rengjort hjem. Og hvad sker der så?

Jo, jo, jeg finder selvfølgelig på alle mulige andre ting at gå i gang med. Jeg nævner i flæng; skrivning af en hel del blogindlæg, stikord til årsskifteblogindlæg, bloglæsning adskillige gange, generel formålsløs surfen, påbegyndelse af budgetlægning, kiggen i gamle blade (under påskud af, at jeg jo lige skulle tjekke om ikke de skulle smides ud..!) snakken i telefon, skrivning af diverse huskelister osv. osv.

Og bare se her - nu sidder jeg her jo igen - for at skrive et indlæg om overspringshandlinger!! Doh!

Selvom jeg burde fortsætte med den grundigere rengøring af køkkenet, som jeg faktisk var kommet i gang med...!

Jeg har allerede indset, at jeg må lave en Kenneth og vente med støvsugningen til i morgen. Det er jo alt for mørkt til at se nullermændene på det her tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar