torsdag den 25. december 2008

Juleaften d. 23. december





































Som tidligere nævnt, faldt julen allerede den 23. december i år.

Formiddagen gik med at koge risengrød, dække bord og snakke. Desuden nåede jeg lige at gå mig en lille tur i det rimdækkede, skånske landskab.

Selvfølgelig havde jeg kameraet med (Selvom det har fået det med at strejke på de mest upraktiske tidspunkter), så jeg kunne få taget nogle "kolde" billeder. Til middagstid dukkede min søsters familie inkl. ham den lækre nevø op - og så kunne vi spise risengrøden. Den smagte aldeles fortrinligt.

Efter frokosten var det så gaveudpakningstid.

At pakke gaverne ud allerede om eftermiddagen, giver sådan en dejlig ro til spisning om aftenen; vi skal jo ikke nå noget bagefter og kan derfor sidde og hygge over maden i lang tid.

Efter gaveudpakningens flotte gaver, gik tiden indtil aftensmaden med gensidig underholdning og leg, hvor hovedpersonen hele tiden var nevøen.

Det var helt okay med hans moster :o)

Endelig kunne vi så sætte os til bords og nyde den lækre, lækre flæskesteg, rødkålen, kartoflerne og sovsen. Jeg kan ikke lide brune kartofler, men så var der bare flere til de andre :o)
 

Jo, det var en helt fin juleaften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar