torsdag den 4. december 2008

Hvad hedder han, Esther?

Siden jeg startede på jobbet i mandags, er jeg hver dag nærmest blevet bombarderet med spørgsmål fra mine elever, både fra drenge og piger:
Elev1: Hvad hedder din nye kæreste? 
Elev2: Du har da fået kæreste på, har du ikke? 
Elev1: Hvorlænge har du haft en kæreste? 
Elev3: Har du ikke fået dig en kæreste?
osv. osv. i samme dur. Og selvom jeg gang på gang afviser at have fået en kæreste, så fortsætter de:
Elev1: Jamen, du er i så godt humør! 
Elev2: Du ser jo så glad ud! 
Elev1: Man ser kun så glad ud, hvis man er forelsket! 
Elev4: Du stråler jo af glæde - altså må du have fået en kæreste!
Jeg kan ikke gøre andet end at grine af deres kommentarer og forsøge at forklare dem, at glæden jo evt. kunne skyldes, at jeg atter kan se!

Men, de fastholder stædigt deres egen teori - den er jo nok også sjovere for teenagere *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar