fredag den 5. december 2008

Det går ikke så godt

Jeg skal da ellers lige love for, at der er gået fredag i den!

Jeg var ellers gået i gang med at rengøre og pynte til jul, i nævnte rækkefølge, og havde nået sådan ca. 1/3 af stuen, da jeg blev afbrudt af min aftensmad.

Så skulle der jo lige fordøjes bagefter - og det foregik naturligvis i sofaen - med fjernsynet tændt... og der har jeg så ligget indtil for 10 minutter siden.....virkelig smart stunt, når man nu tager i betragtning, at der er RIGTIG mange ting jeg faktisk skal nå INDEN jeg skal ud ad døren tidligt i morgen formiddag!

Jeg var ellers klar til at komme i omdrejninger igen lidt i ti - og så zappede jeg over på DR, hvor de viser "Philadelphia" med Tom Hanks, en film jeg ikke har set før...!!

Nu har jeg dog pauset den, for jeg skal i gang med nogle af alle gøremålene.

Jeg kan pause tv-udsendelser i godt og vel 1½ time, så på den tid burde jeg da kunne nå en del! Sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar