onsdag den 31. december 2008

Næmest umuligt at tage fotos i det lys

Det var dog lige godt....! Jeg har været ude for at tage rimfrostbilleder - og der var da fint med motiver, så jeg knipsede løs.... blot for at opdage, da jeg kom ind igen, at kun 6 af de 42 billeder dur sådan nogenlunde, resten er rystede/utydelige!
 Jeg havde det lidt på fornemmelsen allerede da jeg stod derude, fordi kameraet konstant krævede blitz. Men hallo! Blitz fjerner altså rimfrost fra billedet!

 Uf, hvor irriterende med et kamera, der er SÅ dårligt til at tage billeder i "twilight". Men i det hele taget er jeg jo ved at være godt irriteret på mit kamera i forvejen, så det her kommer bare oveni. Jeg må nok finde mig i det, for jeg er slet ikke typen, der lægger mig i kø en hel nat i en sovepose for at få et kamera til 10 kr og noget nyt kamera er der altså ikke penge til for tiden.

 Nå, men jeg må brokke videre et andet sted; der er et hjem, der skal rengøres...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar