søndag den 30. januar 2005

En ualmindelig søndag...

 ... er hvad dagen i dag har været.

Det er nu ikke fordi, der er sket det store. Har ikke rigtig lavet noget - hvis nogen spurgte mig, hvad jeg havde lavet i dag, ville jeg blive vedkommende svar skyldig - for jeg aner det ikke!

Til gengæld har hele dagen føltes anderledes end søndage sædvanligvis føles. Normalt er jeg ikke særlig begejstret for søndage efter kl. 16 - så føles det altid som om weekenden faktisk allerede er slut - og man venter egentlig bare på at dagen skal blive helt færdig, så man kan gå i seng. Dette gælder dog mest søndage udenfor mc-sæsonen ;o) Sådan har det dog ikke været i dag.

Grunden: Skal møde to timer senere end normalt i morgen :o))

Tænk at sølle to timer kan gøre så stor en forskel! Imponerende :o)

 Så nu vil jeg gå i seng og nyde, at jeg kan læse i 2 timer før jeg bliver nødt til at sove :o)))

Hvordan har du det med søndage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar